Niezależnie, czy jesteś na początku swojej kariery, czy szukasz kolejnych wyzwań zawodowych, zachęcamy do zapoznania się z naszymi propozycjami. Dołącz do nas i stań się częścią sieci specjalistów i konsultantów, którzy tworzą Solutions30.
1.
Zbieranie CV
kandydatów
2.
Wywiad
telefoniczny
3.
Spotkanie rekrutacyjne
lub dzień otwarty w biurze
4.
Decyzja i rozpoczęcie
współpracy
dlatego proces rekrutacyjny
jest prosty i przejrzysty
dlatego dbamy o udzielanie
informacji zwrotnej kandydatom
dlatego w rekrutacji sprawdzamy,
czy Ty pasujesz do nas a my do Ciebie
Poniżej znajdziesz nasze aktualne oferty pracy. Sprawdź, może właśnie szukamy akurat Ciebie? Jeśli żadna z ofert nie odpowiada Twojemu profilowi zawodowemu i kwalifikacjom, ale jesteś zainteresowany rozwojem w Solutions30, napisz do nas na telimapoland@solutions30.com. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli pojawią się nowe oferty pracy.
Osób z biegłą znajomością niemieckiego, które szybko się uczą i nie boją się nowych wyzwań.
ELASTYCZNY CZAS PRACY
Jeśli chcesz pogodzić pracę z nieregularnym planem zajęć na studiach, dołącz do nas. Grafiki pracy układamy na bieżąco uwzględniając dyspozycyjność i preferencje całego zespołu.
MAŁY ZESPÓŁ
Nie jesteśmy ogromną korporacją, nie zatrudniamy masowo, skomplikowane formalności nie są ważniejsze od naszego zespołu. U nas Twój indywidualny charakter znajdzie swoje miejsce :)
BIURO W CENTRUM MIASTA
Biuro zlokalizowane przy ul. Tęczowej – blisko na uczelnię, dobre połączenia komunikacyjne, w okolicy miejsca z dobrym jedzeniem.
WYNAGRODZENIE
Dobrze płacimy a oprócz tego nie zapominamy o dodatkowych benefitach – oferujemy kartę sportową i opiekę medyczną.
ROZWÓJ
Możesz zdobyć u nas swoje pierwsze doświadczenie w Obsłudze Klienta. Będziesz mieć też możliwość rozwoju swoich umiejętności językowych zarówno w czasie pracy, jak i w czasie kursów dodatkowych (niemiecki, angielski).
• koordynowaniem działań między działem technicznym a klientem,
• przyjmowaniem zleceń telefonicznych i mailowych,
• wysyłaniem zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
• dbaniem o kontakt z klientami i technikami,
• tworzeniem i weryfikacją tras techników wykonujących zlecenia,
• kontrolą realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.
Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z naszych usług.
Insert Your Description Here?